  • Data: 2024-07-22 14:40:59
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2024 o 06:03, J.F pisze:
    > Tak, tylko musisz złapać. A jak złapiesz?

    Sprawdzę, czy IMEI pasuje do typu telefonu? - przykładowo. mogę odpytać
    producenta, czy dany numer w ogóle opuścił fabrykę.

    > Ale czy to się w ogóle kwalifikuje na "zmianę IMEI" ?

    No, wątpliwość, czy zmiana IMEI kwalifikuje się jako zmiana IMEI, to już
    wyższy poziom wtajemniczenia, który mogą tylko Twoje kulsony ogarniać.
    Mnie nigdy nie przyszło do głowy się nad tym zastanawiać.

    > Można wpisać kod i porównać z nr wyświetlanym.
    > Ale przeciez prawdziwy nr jest zablokowany w unijnych sieciach, więc
    > po co komu taki telefon.

    O ile jest zablokowany.

    > A jak ktos umie zmienic ten elektroniczny, to znów jesteś w kropce ...

    A jak go wrzuci pod lokomotywę, albo do stawu?

    > A nawet jak złapiesz, to powie, że kupił w lombardzie. I nie wiadomo,
    > kto zmienił.
    > Kiedyś były jeszcze giełdy.

    To dostanie paserkę nieumyślną w najlepszym razie. No chyba, ze ma
    fakturę z tym numerem IMEI.

    --
    (~) Robert Tomasik