    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Date: Fri, 19 Jul 2024 15:44:19 +0200
    <v711gt$8fg$1@news.chmurka.net> <v76u96$lv2$9@news.chmurka.net>
    <v78gn8$k8j$14@news.chmurka.net>
    <t2y7iiije4sj.41axslgwogtd$.dlg@40tude.net>
    <v78m23$k8j$22@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v78tb8$k8j$24@news.chmurka.net>
    <7...@4...net>
    <v793u3$k8j$27@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <v79aq3$lpf$3@news.chmurka.net>
    <q...@4...net>
    <v7bfq4$lpe$6@news.chmurka.net>
    <1xelkh19mksx9$.11hh3fpcp0lf2.dlg@40tude.net>
    <v7bngg$lpf$12@news.chmurka.net>
    <m4jynsuhzvnm$.17036ty0jrr4e.dlg@40tude.net>
    <v7c4db$2k6i5$1@dont-email.me>
    <8n763lcyo9v1.dg9zj57pmmfb$.dlg@40tude.net>
    <v7dfab$2uqsr$1@dont-email.me>
    <1f50q8a9c42db$.hfeenxs6flwz$.dlg@40tude.net>
    <v7dmtv$lpf$22@news.chmurka.net>

    > Zaczynasz dochodzić sam do sedna :-), a ja unikam kopania się z idiotami
    > "łapiącymi za słowa" wyrwane z kontekstu.

    "J.F.:
    > podanie telefonu jako urządzenia.
    > Nie numeru.

    Ty:
    A to pewnie w celu odczytania w bazie CKRU, czy nie jest kradziony. Nie
    chciałbyś, by Policja szukała Twojego telefonu, jakby Ci ukradziono?"

    "Ponieważ policjanci (w odróżnieniu od kulsonów) nie polegają na
    rentgenie w oczach, to wpisują strasznie tajny kod na klawiaturze i
    wyświetla im się IMEI."

    Napisałeś wyraźnie, że wpisują kod na klawiaturze i wyświetla im się
    IMEI. Przecież wiadomo, że nie chodzi o biegłych, tylko o tych
    konkretnych policjantów, którzy "proszą" o telefon w celu sprawdzenia,
    czy nie jest kradziony.
    Ale oczywiście znowu nie napisałeś tego, co napisałeś.

    Z litości nie wspomnę, że muszą mieć przynajmniej UZASADNIONE
    PODEJRZENIE, ŻE TEN TELEFON JEST KRADZIONY.

    Ale OK, czyli nie wpisują tego kodu od razu, tylko zabierają telefon do
    odblokowania przez biegłego....

    Czyli twierdzisz, że przy okazji legitymowania możesz zabrać telefon i
    oddać biegłym do sprawdzenia, bo legitymowany może mieć skradziony telefon.
    Ile czasu to zajmuje? Legitymowany zdąży na autobus?

    Czyli wprost piszesz, że gdy zatrzymujesz mnie, gdy spieszę się na
    autobus (bo mój pośpiech wydał ci się podejrzany...), to muszę ci podać
    moje hasło do telefonu (albo podać ci odblokowany), bo inaczej mnie
    zaszantażujesz, że zabierzesz telefon do badania przez biegłego.
    Urocze.
    No dobra... powiedzmy, że zabierasz z powodu... że się spieszę na
    autobus, albo z powodu, że nabrałem ochotę na pobieganie.
    I jak to potem uzasadniasz przed sądem?
    Że podejrzewałeś, że ukradłem telefon, bo biegłem w garniturze pod
    krawatem? Swoją paranoją?

    Czy może powiesz prawdę, że chciałeś dojechać obywatela uruchomieniem
    wszystkich możliwych procedur, tylko po to, żeby mu pokazać kto jest
    silniejszy?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr