  • Data: 2024-07-19 12:31:35
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2024 o 11:38, J.F pisze:

    > Nie, chcę, żeby mi napisał, jak się ta czynność nazywa w kwestii
    > prawnej.

    Ale która czynność? Potrzymanie przez chwilę przez kulsona twojego
    telefonu (bo tylko tyle będzie mógł zrobić, jeśli mu go uprzejmie
    podasz), czy wpisanie przez kulsona strasznie tajnego kodu na
    klawiaturze w celu wyświetlenia IMEI (czyli złamanie zabezpieczeń
    telefonu, albo wymuszenie do ciebie odblokowania)?

    Mnie bardzo interesuje jak specjalista od cyberbezpieczeństwa wpisuje
    ten strasznie tajny kod, że wyświetla mu się IMEI.
    Ja np. nie mam włączonej funkcji odblokowywania telefonu twarzą, a nie
    wyobrażam sobie, że wykręca mi ręce i przykłada po kolei palce do
    telefonu żeby sprawdzić, który zadziała.
    Chciałbym wiedzieć jak on to robi technicznie (i równocześnie zgodnie z
    prawem).

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr