  • Data: 2024-07-14 14:36:58
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2024 o 14:01, Shrek pisze:
    > Taa. A ci ze 112 to co zrobią?

    Wylegitymują osobę. Jakby w okolicy było jakieś faktyczne przestępstwo
    pedofilskie, to już można na tej podstawie typować sprawcę. Jeśli są
    sensowne podstawy, że robił nagiemu dziecku fotkę, to można przeszukać
    nośniki w tym kierunku. No ale musi tam w ogóle być jakieś nagie
    dziecko, bo jeśli nie ma, to ja bym w tę stronę nie próbował działać,
    choć pewnie przeszukanie nośników w trybie 308 kpk prokurator by
    zatwierdził. Wiele zależy od sensowności samego zawiadamiającego.
    --
    (~) Robert Tomasik