  • Data: 2010-02-10 21:14:17
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To akurat niecelne. Odmowa przysługuje w wypadku przeststw, a tos ą
    > wykroczenia. Też uważam, ze narusza to podstawowe zasady prawa, ale tak
    > to obecnie jest ujęte.

    Nie muszę informować o przesłankach, z powodu których powołuję się na
    par. 183 kpk. W szczególności - mogę domniemywać, że osoba najbliższa,
    której powierzyłem auto, kierowała pod wpływem alkoholu, co niewątpliwie
    jest przestępstwem. W takim wypadku udzielenie informacji, komu
    powierzyłem auto, mogłoby narazić osobę najbliższą na odpowiedzialność
    karną.

    Pozdr.!
    (D)