  • Data: 2010-02-11 14:56:10
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Były wymieniane w tym wątku. nie czytasz wątku w którym coś piszesz ?

    Nie byly wymienione w tym w tym wątku bo twoj prawnik nie bierze w nim
    udzialu.
    napisales, że twoj prawnik ci mowi, ze jest wiele wyjątków od reguły.
    Wiec poproszę o ich podanie, łącznie z paragrafami.
    Ja znam jeden, zapisany w PORD, kiedy samochod zostal wzziety bez zgody
    wlasciciela i nie mogl on temu zapobiec.

    Poprosze o nastepne wyjątki.