  • Data: 2004-12-10 08:02:53
    Temat: Re: filmowanie w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:

    > Filmując nauczyciela z ukrycia zachowuje się niekulturalnie.

    Podstawę prawną poproszę ;->

    A poważniej: kto tak powiedział? I kto tak twierdzi? Poza tobą?

    Przykład: robiłem sobie zdjęcia. Z mieszkania. Zdjęcia krajobrazu za
    oknem. Kryć się nie kryłem, ale raczej mało rzucałem się w oczy. W kadr
    czasem włazili ludzie.

    Czy - ponieważ nie wywrzaskiwałem na całą okolicę, że fotografuję, de
    facto można powiedzieć, że fotografowałem z ukrycia. Byłem
    niekulturalny? Powinienem był rozwiesić ogłoszenia, ostrzegać przez
    megafon czy dać ogłoszenie w prasie?