  • Data: 2004-05-19 22:16:00
    Temat: Re: fałszywe zeznanie czy mozna odkrecic
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Trochę to skomplikowane. Po pierwsze to napisz, czy ów znajomy był
    > skazany, czy nie.
    Otrzymal wyrok typu grzywna 80 x stawek dziennych, ale zostalo mu
    uznane, ze siedzial w areszcie - to nic nie placil. Po rozprawie
    zostawl wypuszczony do domu.

    > No bo już nie wiem, czy był tylko aresztowany i
    > go uniewinniono. Po drugie istotne jest jaki dostał wyrok i kiedy
    > to było, bo skazania ulegają zatarciu.

    > Może skazanie się już
    > zatarło. Po trzecie ja bym na jego miejscu się tłumaczył, że nie
    > zna języka polskiego biegle i się pomylił.
    Jest jakies wyjscie.

    > Teraz się dopytał,
    > wniosek sobie pooglądał no i prostuje. w wypadku obcokrajowca to
    > przejdzie. Jeśli był skazany, to sprawa i tak najpewniej wyjdzie,
    > bo przecież to jest rejestrowane. Lepiej się samemu przyznać.
    Z pewnoscia, jednak cala sprawa jest naprawde zagmatwana.

    > No i teraz przyszło mi do głowy najważniejsze. W jakim kraju był
    > skazany. Bo w tym wypadku do zatarcia skazania stosuje się moim
    > zdaniem prawo miejscowe.
    Byl skazany w Polsce, rozprawa byla na poczatku roku.

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...