  • Data: 2004-05-27 11:51:21
    Temat: Re: fałszywe zeznanie czy mozna odkrecic
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A wyrok się uprawomocnił, czy ktoś się odwołał.

    nikt sie nie odwolywal i nie wiem czy sie uprawomocnil. Ale wiem, ze
    sie przyznal do winy i nie robil problemow. Zreszta z tego co mi
    opowiadal, to bylo tak: Prokurator powiedzial, ze jak przyzna sie do
    winy, to pusci go wolno i nie bedzie robil zadnych problemow. Przyznal
    sie do winy, wyjechal z kraju, wrocil po paru latach i na lotnisku
    dowiedzial sie, ze jest wyslany za nim list gonczy... ot cala historia,
    "oszukany" przez prkuratora, w ogole dziwna sprawa ;(.

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...