  • Data: 2004-05-18 21:57:52
    Temat: Re: fałszywe zeznanie czy mozna odkrecic
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns94EDEFFEB1B61WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...

    Trochę to skomplikowane. Po pierwsze to napisz, czy ów znajomy był
    skazany, czy nie. No bo już nie wiem, czy był tylko aresztowany i go
    uniewinniono. Po drugie istotne jest jaki dostał wyrok i kiedy to było, bo
    skazania ulegają zatarciu. Może skazanie się już zatarło. Po trzecie ja
    bym na jego miejscu się tłumaczył, że nie zna języka polskiego biegle i
    się pomylił. Teraz się dopytał, wniosek sobie pooglądał no i prostuje. w
    wypadku obcokrajowca to przejdzie. Jeśli był skazany, to sprawa i tak
    najpewniej wyjdzie, bo przecież to jest rejestrowane. Lepiej się samemu
    przyznać.

    No i teraz przyszło mi do głowy najważniejsze. W jakim kraju był skazany.
    Bo w tym wypadku do zatarcia skazania stosuje się moim zdaniem prawo
    miejscowe.