    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Date: Tue, 5 Jun 2012 16:20:53 +0200
    Sender: Mark <>

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 21:29:54 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Jeszcze raz: Nie wiadomo czy z kilkoma, raczej było, że z dwoma

    Dwa to wiecej niz jeden, a jeden to jedyna dopuszczalna liczba by panienki
    nie nazywac inaczej. Czy dwoch, czy dwudziiestu czy stu - to niewazne, tak
    czy siak pierwszemu przyprawiala rogi. Lub kazdemu z nich jesli o sobie nie
    wiedzieli.

    > (cytat:
    > Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet, z którym spotykała się
    > równocześnie moja siostra. ). Skoro na 100% ten drugi, to w takim razie
    > trzeciego i następnych nie było.

    Na 100% to ona byla pewna ze ojcem jest pierwszy, az do sadu poszla.
    Badania wykazaly ile warte sa je zapewnienia o "100% pewnosci", wiec sory.

    > Owszem, pani nie jest wzorową moralnie osobą,

    ROTFL. Coz za eufemizm.

    > jednak nazwanie jej kurwiszonem nie za bardzo pasuje, a przynajmniej nie daje się
    wysnuć na
    > podstawie tego listu.

    Gdyz poniewaz? Wszedzie gdzie sie spotkalem, kurwiszonem nazywa sie kobiete
    ktora bedac z jednym facetem, idzie do lozka z innym.

    > Może mamy jakiś konflikt znaczeniowy tego słowa?

    Ty to zdaje sie masz konflikt mysleniowy, a konkretnie konflikt z
    zablokowanymi komorkami mozgowymi. Chyba ze trollujesz dla zasady.

    > Nie wiadomo jak wyglądała sytuacja. Już pisałem, że może są tu jakieś
    > psychicznie kłopoty z seksualnością. Może jakieś załamanie nerwowe. Może
    > zmiana chłopaka nastąpiła i zbiegło się to w czasie?

    Ty tak na serio czy jaja sobie robisz?

    > Owszem, gdyby pani była moralnie czysta i poczekała z seksem do ślubu,
    > jak należy, to by problemu nie było.

    ROTFL.
    Powiedz ze trolujesza nie ze myslisz tak jak napisales.
    Czekac z seksem do slubu? LOL, a czemuz to "tak nalezy"?
    To jedna z glupszych i najbardziej niezyciowych idei o jakiej slyszalem.

    > Ale błądzić jest rzeczą ludzką i od
    > razu taki wulgarny atak tylko dlatego, że się seksualnie zagubiła?

    Dupy dala a nie sie seksualnie zgubila. Seksualnie to sie mogla gubic i
    znajdowac z tym jednym gosciem, wtedy nie mialaby problemow.
    Ciekawe co Ty bys powiedzial jakby Twoja dziewczyna/zona poszla do lozka z
    innym facetem.
    Ciekawe czy wtedy bylbys tak wyrozumialy, tolerancyjny, i tlumaczyl jej
    zachowanie.
    "kochanie, nic sie nie stalo, ja wiem ze sie pogubilas". Gowno tam, pierwszy
    bys ja od dziwek wyzywal.

    > A zresztą, czy panowie są bez winy?

    Argument "a u was bija murzynow".

    > Przecież oni również z nią współżyli bez ślubu. Oni są wporzo?

    Chlopie, Ty kompletnie tego nie ogarniasz. co ma za znaczenie czy mieli slub
    czy nie?
    Chodzi o to ze bedac w zwiazku z jednym puszczala sie z innym,a nie czy
    bzykali sie bez slubu.

    > Jeżeli ją nazywacie kurwiszonem, to jak nazywacie ich?

    Jesli o sobie nie wiedzieli, to ofiarami, co najwyzej wspolczuc nalezy ze na
    taka trafili.

    > Skąd wiesz czy jedyne? A może to jedyny sposób na zapewnienie dziecku
    > jako takiego startu?

    Jasne, wrobic faceta w ojcostwo, to dobry sposob na "zapewnienie bytu". Na
    szczescie facet bardziej ogarniety od niej i sie wmanewrowac nie dal

    > Panna z dzieckiem lat 25 ma już zdecydowanie utrudniony start w założenie własnej
    rodziny.

    Ale Ty masz przestarzxale poglady.

    Normalna panna, ktorej sie po prostu w zyciu nie poukladalo albo trafila na
    jakiegos padalcai zostala z dzieckiem, wcale nie jest na skreslonej pozycji.
    My tu mowimy o paniece ktora na sile szuka frajera ktorego wpakuje
    "papierkowo" w role ojca