    From: t...@w...pdi.net
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: expert sam o sobie
    Date: Mon, 19 Aug 2002 22:59:36 +0000 (UTC)

    In pl.soc.prawo Krzysztof <k...@a...mail.ru> wrote:

    > Akurat, co do Echelonu to donosiły o tym także największe agencje
    > prasowe, np. dpa.

    Ale nie o to chodzi. Chodzi o watek echelonu w powiazaniu z naszym trollem.

    > Na fałszowanie jego wypowiedzi?

    Pomijam dzialania sprzeczne z prawem. Podszywanie sie przez kogos uwazam za
    jego lamanie ale niestety bardzo czesto nie do "scigniecia". Tu jest ciekawa
    rzecz. Niedawno ktos skasowal moj list. W tym celu musial podszyc sie pode
    mnie oszukujac tym samym serwer. Byc moze takie zachowanie wypelnia kryteria
    jakichs tam paragrafow. Byl ten ktos na tyle nieodpowiedzialny, ze bez
    problemu sprawdzilem sobie gdzie mieszka a nawet jak wyglada (no niezupelnie
    sam sobie sprawdzilem bo pare osob mi pomoglo). ALE to nie zmienia faktu, ze
    przy odrobinie wysilku taka osoba jest NIETYKALNA. To teraz co? Pieniaczyc,
    skladac donosy dlatego, ze ktos sie nie orientowal i sie dobrze nie ukryl?
    Nastepny atak przeprowadzi juz lepiej. Przed chwila ktos mi ohydnie
    naublizal przez Internet (jakas plaga czy co). I co? Niestety trzeba sie
    uodpornic. Ja nie potrafie, po kazdym takim ataku cierpie ale jedyna
    alternatywa jest sie odciac, zamurowac, nie wychodzic na ulice itd. itd. Co
    zreszta nie zabezpiecza nas przed zlymi ludzmi, zawsze moze jakis zadzwonic
    :-)

    Ehh...Internet odcina nas od mozliwosci odplaty i wychodzi na to, ze jedyne
    mozliwe reakcje to na zlo reagowac zlem albo sie uodpornic. Ja niestety
    naleze do 3 grupy :-/

    > Raczej dystans...

    To co napisales w kontekscie echelonu raczej sklania mnie do tego pierwszego
    :-)))

    > Choroba to IMO nie powód do urazy. IMO to swiadczy tylko o piszącym,
    > jeśli stara się kogoś zdeprecjonować lub urazić wytykając mu chorobę.

    Dokladnie.

    > Jak chcesz, to rozwijaj ;-)

    Wiesz, tylko wygodnie sie uloze...i moze jak odpuscimy juz grupie
    pl.soc.prawo.

    > Pretensje to co najwyżej do neikompetentnego pracodawcy/HR-a pracodawcy.

    Ojej...to zaraz. W sprawie trolla patrzysz na caloksztalt - a tutaj jedynie
    pracodawca jest winien?

    > Szczerze mówiąc aż tak mnie to nei pasjonuje.
    > Mam poważniejsze problemy w życiu :-)

    To IMHO wykret :-)

    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof