  • Data: 2002-08-19 10:02:28
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie mi przypomniales. Poniewaz polip jest jedna z grup o, jak sie
    > wydaje istotnym znaczeniu to moderowanie zostalo wprowadzone
    > odgornie, bez glosowan. W tym kontekscie niektore osoby rzeczywiscie
    > mogloby miec pretensje.

    A, to co innego. Nie znam sie na tych zasadach.

    > Pomijajac juz do kogo :-)

    :-)

    > Pretensje tez do wielu osob ktore rozdmuchuja problem, mnoza listy,
    > bawia sie z trollem. Ja niestety tych pretensji nie mam, duzo kwestii
    > ubawilo mnie setnie jak chociazby watek z Echelonem czy Self-ego
    > (zakladam, ze jak sam mowiles jestes na biezaco).

    Akurat, co do Echelonu to donosiły o tym także największe agencje
    prasowe, np. dpa.

    > Nie dziwi mnie tez
    > postepowanie Raf'a, takich sledczych troll dorobil sie kilku,
    > niektorzy nawet falszowali jego posty nasladujac calkiem udanie jego
    > styl. Jakos przychylniej patrze na ich dzialanie (pomijajac dzialania
    > sprzeczne z prawem) niz na kolejne smetne wynurzenia trolla.

    Na fałszowanie jego wypowiedzi?

    > Nie za bardzo bym sie z tym zgodzil. Caly czas podejrzewam, ze
    > tworczosc trolla znasz wybiorczo albo podchodzisz do sprawy z
    > wiekszym dystansem na ktory ja nie mam byc moze ochoty.

    Raczej dystans...

    > Dyskutujemy o KIMS. Ten ktos byc moze nas czyta. Wielokrotnie mialem
    > chec napisac do owego trolla z pytaniem "dlaczego". Dlaczego tak
    > dziwnie sie zachowuje? Napisanie o "biednym, chorym czlowieku"
    > mogloby ta osobe urazic. Ba, uraziloby na pewno. Stad okreslenie
    > "szpila".

    Choroba to IMO nie powód do urazy. IMO to swiadczy tylko o piszącym,
    jeśli stara się kogoś zdeprecjonować lub urazić wytykając mu chorobę.

    > No ale co ty wiesz o jego problemach? Powaznie pytam. Nie ironicznie.
    > O co tutaj chodzi?

    Nie wiem. wiele mozliwych rozwiązań, ale Duchem Świętym nie jestem.

    > Nie jedna. Zreszta usilowal z nimi walczyc.

    Też bym walczył na jego miejscu.

    > Tak. Pisaly to osoby ktorym wierze. Czy mam rozwijac temat "dlaczego
    > wierze tym osobom"?

    Jak chcesz, to rozwijaj ;-)

    > Coz, ten "grozniejszy troll" ma pewien styl dzialania. Zakladam, ze
    > domyslasz sie o kogo chodzi. Polecam dejanews.

    Pretensje to co najwyżej do neikompetentnego pracodawcy/HR-a pracodawcy.

    > Ale z drugiej strony zawsze moge podac zrodlo. Zreszta nie musze, bez
    > problemu znajdziesz sobie, chocby korzystajac z dejanews kto, kogo i
    > dlaczego takze w przypadku tej kwestii.

    Szczerze mówiąc aż tak mnie to nei pasjonuje.
    Mam poważniejsze problemy w życiu :-)

    Pozdrawiam,
    Krzysztof