  • Data: 2007-05-27 09:57:00
    Temat: Re: emulowany klucz sprzętowy
    Od: karamba <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "karamba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, pod kodeks karny: art. 269b kk

    Oj no nie wiem, zależy jak rozumieć
    "umożliwiające dostęp do informacji przechowywanych w systemie
    komputerowym lub sieci teleinformatycznej"
    Ergo - odpowiedź na pytanie Waldu zależy od tego do czego (nawet
    teoretycznie) może być ten program wykorzystany, a możliwości
    interpretacji powyższego cytatu z KK dają spore pole do popisu w
    ewentualnym procesie.