  • Data: 2007-05-28 09:18:01
    Temat: Re: emulowany klucz sprzętowy
    Od: Waldu <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Napisałem go aby poznać zasady
    działania takich zabezpieczeń. Szkoda że nie będę mógł go używać, ale to
    ma mniejsze znaczenie. Ważne jest to ile się nauczyłem...

    Jeszcze jedno pytanie w tym temacie - czy muszę wykasować wszystkie
    źródła i program, czy też mogę sobie go nagrać na płytę i niech leży w
    archiwum moich nieskończonych rzeczy. Czy jak przyjdzie jakaś kontrola
    to stwierdzi, że posiadam program łamiący zabezpieczenia i będzie źle?