    From: "Kaflara" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: email z groźbami ??
    Date: Thu, 27 Mar 2003 18:27:21 +0100

    Witam,
    Tak na marginesie to SDI można udostępniac po za lokal i moga mu nafikać.
    Po drugie gostek (sąsiad) wysłał email ze strony www a nie przez klijenta
    poczty więc zadne dane w klijencie poczty nie są zachowane bo ich tam nie
    było.
    Słuchaj email był wysyłany owszem z twojego IP ale nie z twojego konta
    pocztowego tylko z sąsiada. Prokurator powinien zażądać danych osobowych
    (nie jestem prawnikiem, więc nie wiem jak się ma do tego ustawa o ochronie
    danych osobowych, ale wydaje mi sie ze na wniosek prokurtor serwis powinien
    udostępnic te dane) od właściciela serwera na którym sąsiad ma założone
    konto pocztowe. No więc sprawa powinna się wyjaśnić.
    Gorzej będzie jak sąsiad wpisał fałszywe dane.

    Z poważaniem Bezy