  • Data: 2003-03-28 11:27:36
    Temat: Re: email z groźbami ??
    Od: "michael" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns934BB3B4DF6FAhuski@213.180.128.20...
> [...]
    > posiadajacy bardzo srednie umiejestnosci, mogl ""wlamac"" sie do Twojego
    > komputera, ukras hasla do konta, przerobic arhciwum programu pocztowego i
    > ten sposob wskazac na Ciebie jako nadwce maila. Przeraza mnie mysl, ze na
    > podstawie analizy plikow na komputerze mozna kogos skazac. Przeciez taki
    > "falszerstwo" to zadne wyzwanie nawet nie dla hackera, ale dla bardziej
    > zaawansowanego uzytkownika posiadajacego jakolwiek wiedze o budowie sieci,
    > charakterystyce systemu operacyjnego i najwazniejszej - umiejetnosci
    > korzystania z wyszukiwarki, zeby znalezc odpowiednie pliki, lub nawet

    no wlasnie i w tym momencie pojawia sie pytanie: na przesluchaniu pytano
    mnie o wiele rzeczy i jednym z pytan bylo gdzie pracuje i na jakim
    stanowisku... jak sie prokurator dowiedzial ze jestem zatrudniony jako
    "specjalista ds. informatyki" to szybko zmienili taktyke i mnie przesluchali
    jako... swiadka a nie podejrzanego... czyzby doszli do tego ze jesli ja bym
    chcial wyslac taki email to nie robilbym tego spod mojego IP tylko podszyl
    sie pod inne lub cos w tym stylu?
    michael