    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: email z groźbami ??
    Date: 27 Mar 2003 16:43:26 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    Pewnego dnia - Cz 27 mar 2003 08:33:03a michael napisal(a) nastepujace slowa
    :

    > kilka dni temu w domu odwiedzili mnie niebiescy chlopcy z nakazem
    > prokuratora i zabrali mi kompa.

    Pozwolicie, ze troche odejde od tematu. Zalozmy, ze na zabranym komputerze
    niektore partycje sa zaszyfrowane i odmowie podania hasel, co wtedy? I
    jeszcze tak sie zastanawiam nawet jezeli znajda na tym komputerze listy, czy
    czego tam szukaja, to w jaki sposob udowodnia ich autetycznosc? Przeciez ktos
    posiadajacy bardzo srednie umiejestnosci, mogl ""wlamac"" sie do Twojego
    komputera, ukras hasla do konta, przerobic arhciwum programu pocztowego i w
    ten sposob wskazac na Ciebie jako nadwce maila. Przeraza mnie mysl, ze na
    podstawie analizy plikow na komputerze mozna kogos skazac. Przeciez taki
    "falszerstwo" to zadne wyzwanie nawet nie dla hackera, ale dla bardziej
    zaawansowanego uzytkownika posiadajacego jakolwiek wiedze o budowie sieci,
    charakterystyce systemu operacyjnego i najwazniejszej - umiejetnosci
    korzystania z wyszukiwarki, zeby znalezc odpowiednie pliki, lub nawet
    tutoriale.

    --
    huski
    h...@i...pl