  • From: "novik" <z...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: email z groźbami ??
    Date: Thu, 27 Mar 2003 12:17:08 +0100

    Użytkownik "Piotr Konieczny" <p...@s...must.die> napisał w wiadomości
    news:Xns934B7B77B6E8Epikospammustdiezerom@193.110.12
    2.80...
    > Nie wiem jakie masz/miałeś łącze ale czy nie sprzeczne z prawem jest
    > podpięcie kogoś do Twojego łącza? Z tego co wiem umowa na SDI czy internet
    > z kablówki zabrania przyłączania więcej niż jednego komputera do łącza

    Łącze SDI akurat nie jest obwarowane tego typu przepisami.
    No i nie to było istotą pytającego.

    A do pytającego: nie wiem. Gdybyś świadczył usługi, w regulaminie
    by pisało, że nie odpowiadasz za treść www/maili/etc. użytkowników,
    mógłbyś udowodnić, że nie wyszło to z Twojego kompa - to traktowali
    by Cię jako providera i grzecznie zapytali kto zawinił. Tak jak,
    niestety, nie przychodza aresztować prezesa TPSA ;) Ale masz linię
    obrony...

    --
    regards, Novik.