  • Data: 2011-08-09 20:11:58
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2011 20:04, vari107 pisze:

    > Ale wygasła (powiedziałem że "wypowiadam" taką umowę, dałem termin, minął a
    > osoba siedzi).

    Z umowami ustnymi masz taki jeden mały problem: każda ze stron może je
    "pamiętać" inaczej, Poza tym skoro minęło już tyle czasu (skoro miało
    być "na wakacje" a od jakiegoś czasu nie możesz się pozbyć - chodzi
    zapewne o minimum 11 miesięcy) i póki co oficjalnie nie protestowałeś,
    można argumentować, że można domniemywać, że dogadaliście się na
    przedłużenie (np. bezterminowe) tej umowy.