  • Data: 2013-03-22 19:43:36
    Temat: Re: e-sądy
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kienc4$i6g$1@news.task.gda.pl...
    > Jak już trollujesz, to rób to z głową ;) Problemem nie jest to, że się
    > ludzi pozywa o nieistniejące lub przedawnione długi, tylko to, że nie mają
    > nawet możliwości złożenia sprzeciwu (a ten w e-sądzie jest wyjątkowo
    > prosty, bo wystarczy w formularzu napisać "mam to w dupie" i już sprawa
    > wędruje do sądu stacjonarnego).

    Problem jest jeden, dośc istotny.
    Trzeba mieszkać pod jednym adresem od urodzenia do śmierci.
    Powód może podać adres, pod którym pozwany nie mieszka od kilku-kilkunastu
    lat.
    Wystarczy weryfikacja adresu w bazie PESEL - kwestia co z osobami bez
    stałego miejsca zamieszkania?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski