  • Data: 2021-04-25 16:57:31
    Temat: Re: e-recepty i PESEL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAD17A10835086budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >To ci mowiłem od samego poczatku ze nic sie nie wyswietla.

    No ale czytales:
    "realizując dzisiaj swoją receptę, po podaniu kodu w pierwszej
    kolejności
    zostałem zapytany o nazwisko. Nie wiem czy coś tam nie zadziałało, bo
    pani magister powiedziała: "poproszę jednak PESEL""

    Zmyslil sobie ?

    Ja tak jeszcze nie mialem - zawsze pytali o pesel.

    >No przeciez od samego poczatku bylo to jasne.
    >To ty brnałes w wersje ze sie pokazuje i ze mogłoby sie pokazywac bo
    >nie ma tego duzo.
    >Ja ci pisałem dlaczego nie moga sie pokazywać i ze nawet jakby sie
    >pokazywały to byłoby tego za duzo zeby to przegladac.

    A ja strzelilem, ze milion dziennie, co daje nam setke po podaniu
    kodu.
    Nie tak znow duzo.
    Szczegolnie, ze latwiej wpisac np 2 litery nazwiska, niz caly pesel.
    A jak jeszcze ludzie wykupuja 90% recept w pol godziny od wystawienia,
    to nawet nie setka.

    Ale to by bylo przy zalozeniu, ze wystarczy podac sam kod i zobaczy
    sie recepty.
    A w to watpie - nie w czasach ODO.

    >IMO skoro juz sie buduje taki system to powinna być mozliwośc
    >wykupienia dokładnie tego co chcesz w dokładnie tej aptece co chcesz,
    >chocby to było 12 opakowac tego samego leku w 12 roznych aptekach.

    No ale po co - chcesz chory latac po 12 aptekach?

    Potrzebna jest niewatpliwie realizacja czesciowa recepty, bo czesto
    "nie ma".
    Troche dziwne, ze nie mozna tak samo czesciowo zrealizowanych pozycji.
    Ale to wy piszecie, ze tak sie nie da, ja wyrazalem zdziwienie :-P

    Mieli jakis problem z rozliczaniem aptek przy podzielonych pozycjach ?

    J.