eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodziwny problem: Serwis i zgubiony dyskRe: dziwny problem: Serwis i zgubiony dysk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziwny problem: Serwis i zgubiony dysk
    Date: Sat, 6 Mar 2004 16:53:23 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <c2cvm2$l6v$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <X...@1...110.122.80>
    <3fzb7k6f3m3.d9q48u06aksc$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ep09.kernel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1078592003 21727 212.87.11.162 (6 Mar 2004 16:53:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2004 16:53:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.0-20030714 ("Vatersay") (UNIX) (Linux/2.4.20 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:198934
    [ ukryj nagłówki ]

    Mieczyslaw <m...@o...pl> wrote:
    > Sat, 06 Mar 2004 15:16:08 +0100, na pl.soc.prawo, ErkA napisał(a):
    >
    >> Witam
    > Ja też witam
    >> skorzystal :). Co moge zrobic w tym kierunku... jakies podstawy prawne?
    >
    > Miałem podobną sytuację : notebook HP na gwaracji - uszkodzenie DVD-R;
    > Odpowiedź : proszę przysłać do serwisu;
    > Moje Pytanie: A co z danymi na dysku - poufność, gwarancja nie utracenia
    > danych itd.
    > Ich odpowiedź : BRAK ODPOWIEDZI !!!
    >
    > Zostaje tylko zażądać wymiany z gwarancją bezpieczeństwa danych. Sam się
    > zastanawiam jak to zrobić. Robienie backupu na XXX płytach CD-R nie
    > uśmiecha mi się. Ponadto nawet sformataowanie dysku nie gwarantuje
    > bezpieczeństwa przed odczytaniem.
    >
    > Inna sprawa - to zapytałem o możliwość dostarczenia innego notebooka na
    > czas naprawy - zero odpowiedzi.
    > Przecież to urządzenie jest moim źródłem utrzymania i każdy dzień jego
    > braku powoduje moje straty.
    >
    > Czy jest jakaś możliwość dochodzenia naprawy gwarancyjnej na innych
    > warunkach czy pozostaje tylko szukanie innego producenta który spełni
    > wymienione wyżej wymagania.

    Ciezko bedzie, bo wiekszosc producentow w umowach gwarancyjnych
    wylacza odpowiedzialnsoc za dane, wrecz zastrzega, ze diagnostyka
    sprzetu komputerowego *powoduje utrate danych z dysku*.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-
    -| == http://www.kernel.pl/ - ftp://ftp.kernel.pl/ == |-
    -| == PLUG - Komisja Rewizyjna - http://www.linux.org.pl/ == |-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1