  • Data: 2004-03-06 17:03:40
    Temat: Re: dziwny problem: Serwis i zgubiony dysk
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3fzb7k6f3m3.d9q48u06aksc$.dlg@40tude.net...

    > Ja też witam
    >
    > Miałem podobną sytuację : notebook HP na gwaracji - uszkodzenie DVD-R;
    > Odpowiedź : proszę przysłać do serwisu;
    > Moje Pytanie: A co z danymi na dysku - poufność, gwarancja nie utracenia
    > danych itd.
    > Ich odpowiedź : BRAK ODPOWIEDZI !!!
    >
    > Zostaje tylko zażądać wymiany z gwarancją bezpieczeństwa danych. Sam się
    > zastanawiam jak to zrobić. Robienie backupu na XXX płytach CD-R nie
    > uśmiecha mi się. Ponadto nawet sformataowanie dysku nie gwarantuje
    > bezpieczeństwa przed odczytaniem.

    http://www.killdisk.com/

    i po problemie - jakby jakubowska nie formatowała/mazała tylko użyła takiego
    softu to by nie było problemu .... tym programikiem możesz x razy nadpisywać
    dane - ale po jednym czy dwa razy na przebieg z tego co pamiętam;
    reklamują to jako low-level format, ale to zwykłe nadpisywanie - także dysku
    nie uszkodzi

    pozdr

    opyros