  • Data: 2004-03-06 16:53:23
    Temat: Re: dziwny problem: Serwis i zgubiony dysk
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieczyslaw <m...@o...pl> wrote:

    > Ja też witam
    >
    > Miałem podobną sytuację : notebook HP na gwaracji - uszkodzenie DVD-R;
    > Odpowiedź : proszę przysłać do serwisu;
    > Moje Pytanie: A co z danymi na dysku - poufność, gwarancja nie utracenia
    > danych itd.
    > Ich odpowiedź : BRAK ODPOWIEDZI !!!
    >
    > Zostaje tylko zażądać wymiany z gwarancją bezpieczeństwa danych. Sam się
    > zastanawiam jak to zrobić. Robienie backupu na XXX płytach CD-R nie
    > uśmiecha mi się. Ponadto nawet sformataowanie dysku nie gwarantuje
    > bezpieczeństwa przed odczytaniem.

> [...]

    Ciezko bedzie, bo wiekszosc producentow w umowach gwarancyjnych
    wylacza odpowiedzialnsoc za dane, wrecz zastrzega, ze diagnostyka
    sprzetu komputerowego *powoduje utrate danych z dysku*.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-