  • Data: 2004-03-07 16:35:02
    Temat: Re: dziwny problem: Serwis i zgubiony dysk
    Od: "Jaku-b" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c2d9du$1vqi$1@news2.ipartners.pl...
    > Poza tym policz sobie, czy czasem te dane na pewno zajmą ponad 70GB
    > (3-cyfrowa liczba płytek, czyli minimum 100*700MB - oczywiście to pewne

    Witam!
    Ja mam pytanie dodatkowe. Nie widzialem niestety zadnego Hapeka z bliska, ale moja
    Toshiba ma klapke, przez ktora mozna wyjac hadziorka ze srodka. Hapek tak nie ma?
    Kto mnie zmusi do oddania do naprawy laptopa razem z hadziorem? (Oczywiscie jezeli
    padlo cos innego, a nie on)

    --
    Jaku-b.

    Posprzatalem pokoj, wiec moge poczytac grupy.