  • Data: 2003-05-03 08:30:03
    Temat: Re: dziwna rzecz
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez ostatnio dosc czesto spotykam sie ze spamem jednak nie wiem co
    powinienem robic w tej sytuacji...
    Co mi to da,ze zglosze dany fakt na policje ?
    Z otrzymywania samego spamu (no... jest tego troche duzo....) jeszcze nikomu
    krzywda sie nie stala i chyba bedzie to potraktowane jako "czyn o niskiej
    szkodliwosci spolecznej" i prokuratura to oleje.
    A tak w ogole - co grozi za spam ?
    (bede wdzieczny za tresc lub numer ustawy ktora o tym pisze)

    Nastepnie jak nalezy udowodnic ze otrzymuje spam ? (nieznam sie za dobrze na
    procedurach prawnych)
    Czy prokuratura zacznie dzialac jak dojdzie takich wnioskow wiecej od innych
    osob czy wystarczy ze przyniose im e-mail spamera / dysk twardy / wydruk ??
    A jak jest pozniej moja rola jak doniose o przestepstwie dotyczacym spamu ?
    Udowodnie i tyle ?

    Russar