  • Data: 2005-04-06 12:42:37
    Temat: Re: dzien wolny
    Od: "Morph" <m...@m...de> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > Pls o pomoc, bo wsciekla jestem strasznie:
    > pracownicy naszej firmy dostali maila od zarzadu:
    > "Z głębokim żalem i smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Ojca Świętego
    Jana
> [...]
    > harmonogramy czasu pracy. Ze względu jednak na fakt, że dla ..... (nazwa
    naszej
    > firmy), która spełnia w tych dniach - tak ważnych dla nas wszystkich -
    > szczególną misję - sobota, 9 kwietnia, jest dniem pracy"
    >
    > CZy to jest zgodne z prawem? Czy mogli zarzadzic pracujaca sobote 3 dni
    przed?
    > I czy w ogole mogli kazac odpracowywac ten dzie, nie dosc, ze nastepnego
    dnia,
    > to jeszcze w ogole. Banki, etc chyba nie beda go odrabiac

    Moim zdaniem to jest nadużywanie tej wątpliwej przyjemności okazji do
    wolnego dnia.
    Wątpię, że kazdy z pracujących będzie jechał do Rzymu, uczestniczył przez
    cały dzień we mszy czy nawet siedział plackiem przed telewizorem.
    Należne honory można oddać papieżowi po pracy.

    Chcieliście wykiwać dyrektorstwo - to dyrektorstwo wykiwało was. Nie trzeba
    na drugi raz kombinować