    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziecko a ślub
    Date: Thu, 26 Jun 2008 14:53:18 +0200

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał
    >
    > którym?

    > A co, nie wolno wysylać korespondencji na inny adres niż zameldowania? Jak
    > ktoś jest u cioci na wczasach, to doń listów nie można wysłać, bo ich z
    > poczty nie odbierze, wszak nie okaża papierka o meldunku pod tym adresem?

    Przepisy są jakie są, czyli odbierze. W całej masie urzędów
    pocztowych zgodnie z rozkładem normalnym, znajdzie się wiele, których w
    których znajomość przepisów jest albo bardzo słaba, albo bardzo dobra.

    Osobiście nieraz odbierałem przesyłkę na paszport, a byłem nawet
    świadkiem, jak pani z okienka mówiła komuś, że adresat może odebrać list
    zawsze, bez względu na to jaki adres ma w dowodzie.

    Ale wierzę również, że gdzieś może znaleźć się pani, która nie wyda
    listu, jeśli nie zobaczy meldunku. Na świecie jest tyle ludzi, że już od
    dawna jestem zwolennikiem poglądu, że wystarczy pomyśleć dowolne
    głupstwo, a na pewno gdzieś na świecie zostało już ono zrealizowane.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz