    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziecko a ślub
    Date: Wed, 25 Jun 2008 14:46:37 +0200

    news:slrng649qp.uki.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Pal licho kwoty bo one faktycznie są różne w różnych miejscach jednak
    > zasada wspierania patologii została bardzo dobrze opisana...

    jakich patologi ty sie tam dopatrzyles, nie wiem skad wzial swoje informacje
    666 ale nie z rzeczywistosci, po pierwsze ilosc dzieci w grupach w
    przedszkolach prywatnych i panstwowych jest podobna, tak samo jak i ilosc
    opiekunek, bo jest to zawsze przepisami wymagane minimum, jesli jest ich
    wiecej, to i odpowiednio cena za przedszkole rosnie, takze w prywatnych nei
    jest ani tak rozowo jak to on raczy pisac, ani tak tanio

    po drugie, sugeruje aby doplacic matce 400 za toze nie posle dziecka do
    przedszkola, no i co dalej, i co ta matka ma zrobic z dzieckiem, pomijam juz
    tak drobny szczegol, jak kontakt dziecka z rowiesnikami, bo ktos kto zapewne
    nie ma wlasnych dzieci tego nie pojmuje, ale ma dwa wyjscia, wynajac
    opiekunke, albo niepracowac, opiekunka kosztuje mniej wiecej tyle co
    prywatne przedszkole, czyli znowu koszt 1000 zeta i wiejcej, a jesli jej nie
    stac, to sama sie musi dzieckiem zajac, wiec rezygnuje z pracy, skoro mowa o
    biednej rodzinie, to sie stanie jeszcze biedniejsza, bo 666 sie wydaje ze
    przedszkole to wymysl socjalizmu

    i do czego niby ta prywatyzacja miala by doprowadzic?
    bo napewno nie do polepszenia warunkow bytowych rodzin malo i srednio
    zarabiajacych