    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialka, wylaczenie z prod. rolnej - pytania!
    Date: Fri, 27 Apr 2007 11:15:09 +0200

    Dnia Thu, 26 Apr 2007 22:43:04 +0200, Adam Szendzielorz napisał(a):

    > Tzn. mam dzialke 52ar, a odralniam sobie tylko "gratisowe" 5ar (nie wiem
    > czy to nie jest dokladnie 549m2) gdzie bedzie dom, chodnik, droga do garazu
    > etc. Reszta zostaje dalej "rolna". Na pewno tak sie da - dwoch notariuszy
    > to niby potwierdza :)
    > Nie nie, nie ma to nic wspolnego z rolnikami - jednym z warunkow tego
    > wydzielenia kawalka ziemi z produkcji rolnej jest m.in. to ze dzialka
    > nie moze byc wieksza niz 1ha i nie moga to byc klasy gruntu < IV.
    Raczej: > IV gdyż chodzi Ci zapewno o to, że wyłączenie z prod. leśnej na
    cele nierolnicze i nieleśne gruntów o pow większej niż 1 ha i i klasie
    lepszej niż IV odbywa się po uzyskaniu zgody MRol. a nie Starosty.

    > Juz samo to wyklucza rolnikow jako adresatow tej operacji.
    To ile miałbyś kupić w końcu w wersji "minimalistyczno-wyłączeniowej"
    500m2? Rozumiem, że Twój scenariusz zakłada wyłączenie z prod. rolnej 499m2
    przez obecnego właściciela a następnie sprzedaż gruntu, który już nie jest
    rolą - w celu obejścia "problemu ANR".

    --
    pozdro
    poreba