  • Data: 2003-09-29 09:42:15
    Temat: Re: działalność gospodarcza, kredyt i urząd skarbowy
    Od: "Cezary" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak chcesz pograć ostro możesz rozwiązać z klientami dotychczasowe umowy i
    > zawrzeć nowe - wtedy cesja będzie nieskuteczna. Bank oczywiście wypowie ci
    > wtedy kredyt i zbankrutujesz.

    Z tego co wiem, to nie ma pojęcia jako tako bankructwa w osobie fizycznej
    prowadzącej działalność gospodarczą. Jak długo będzie trwało ściąganie
    należności ? Tego nie wiem. Prawdopodobnie "do skutku", choć przepisy KC
    chyba coś tam precyzują. Nie jestem prawnikiem i mogę się mylić.

    > mały kroczek dlatego z tym uważaj - zależy od banku, ale prokuratora
    możesz
    > się spodziewać. Z bankiem bądź ostrożny bo wypowie ci kredyt ( na pewno
    jest
    > zastrzeżenie w umowie - "w przypadku zagrożenia spłaty kredytu" lub inna
    > ogólna formułka) z obowiązkiem natychmiastowej spłaty. A wtedy wiesz już
    > co - bankowy tytuł egzekucyjny, komornik i po dwóch miesiącach nie ma
    firmy.

    Jeżeli komornik ma z czego ściągnąć. Majątku nie mam.

    Pozdrawiam,
    Cezary.