  • Data: 2006-04-01 10:40:15
    Temat: Re: działalność gospodarcza i pytania...
    Od: "REDark" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:e0lkp2$re0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Masz OBOWIĄZEK zawrzeć umowę.
    > O faktury lub rachunki sami poproszą licząc na odliczenie i musisz
    > wystawić. Jeżeli zapomną, to nie musisz, chyba że sprzed 3 miesięcy.

    Mam obowiązek zawierać umowy?? Więc jeśli będzie osoba która chce skorzystać
    z internetu powiedzmy 2 dni to na dwa dni musze z nią podpisać umowe, umowa
    będzie opiewała na 66groszy?? A co ze sprzedarza nie fakturowaną?? Czy
    kupując kartonik z hasłem i loginem do hotspota w jakimś miejscu jest on
    umową??
    Mozna coś z tym zrobić??

    --
    Pozdrawiam!!