eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodyskryminacja w usługachRe: dyskryminacja w usługach
  • Data: 2007-06-06 22:31:07
    Temat: Re: dyskryminacja w usługach
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06.06.2007 wiku <s...@a...waw.pl> napisał/a:
    > Marcin Tałajczyk napisał(a):
    >> Tak. Firma może mieć nawet cenniki przydzielane według ostatniej litery
    >> nazwiska sprzątaczki w firmie klienta ;-)
    > No chyba jednak niezupełnie. Art. 15 ust.1 pkt 3 ustawy o zwalczaniu
    > nieuczciwej konkurencji uznaje za czyn nieuczciwej konkurencji
    > utrudnianie innym przedsiębiorcom dostępu do rynku poprzez rzeczowo
    > nieuzasadnione, zróżnicowane traktowanie niektórych klientów.
    > Przepis ten jednak nie ma zastosowania, gdyż w opisanej sytuacji trudno
    > raczej mówić o utrudnianiu przedsiębiorcom dostępu do rynku (z tego co
    > zrozumiałem to jest chyba raczej odwrotna sytuacja).

    Chyba tu nie, ale tez w tym wypadku może to być rzeczowo uzasadnione -
    bardziej opłaca się "inwestować" w tych klientów, którzy z większym
    prawdopodobieństwem i większym ilościowo zamówieniem do sprzedawcy wrócą.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1