eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodysk padl 4 dni po gwarancjiRe: dysk padl 4 dni po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: JFK <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dysk padl 4 dni po gwarancji
    Date: Sat, 27 Nov 2004 00:56:51 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <p...@g...com>
    References: <co5spa$hnh$1@korweta.task.gda.pl>
    Reply-To: s...@g...com
    NNTP-Posting-Host: rd124.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1101513101 15208 80.55.55.124 (26 Nov 2004 23:51:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2004 23:51:41 +0000 (UTC)
    X-User: jakubfk
    User-Agent: Pan/0.14.2.91 (As She Crawled Across the Table (Debian GNU/Linux))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:258431
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 01:18:49 +0100, stab napisał(a):

    > witam
    > zwracam sie z takim pytaniem
    > dokladnie cztery dni po uplywie gwarancji padl mi dysk twardy czy mam
    > jeszcze jakies czanse na reklamacje??
    >
    u sprzedawcy raczej nie ale gwarancja producenta prawie na pewno jest
    sprawdz na stronie producenta (nie wiem gdzie maxtor to ma bo wymienialem
    tylko seagate i wd) do kiedy masz gwarancje ich i albo wypelnij od razu
    RMA i sam odeslij albo zapytaj sklepu czy nie zrobia tego za ciebie
    jesli sklep jest dobry to nie bedzie problemow bo oni i tak zalatwiaja to
    hurtem (w moim wypadku tylko zastrzegli ze poniewaz realizuja gwarancje
    nie swoja to mam ich nie scigac za przekroczenie 14 dniowego terminu bo z
    tajwanu przesylka moze chwilke zajac)
    no i faktycznie chwilke zajela ale i tak sie zmiescili w tych 14 dniach ;)
    ogolnie wszystko milo i przyjemnie wiec mysle ze nie ma powodu do paniki i
    rzucania sie na nich z paragrafami bo jak sklep choc troche dba o swoja
    opinie to nie bedzie zadnych problemow a jak nie to poslesz paczuszke sam
    i efekt bedzie taki sam - nowy dysk
    pozdrawiam
    --
    JFK
    kontakt ze mna:
    www.jfk.okg.gdynia.pl/poczta
    lub(wolniej)na adres z From

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1