  • Data: 2009-06-11 20:03:07
    Temat: Re: dwie polisy na jedną rzecz
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > 1. Nie jest to w jego interesie.

    A w interesie producenta masła nie leży podawanie, że do masła dodano olej
    rzepakowy i co teraz? :>
    Tak, wiem, tu są regulacje prawne, a tam nie ma... Tyle, że nie o to
    chodzi.

    > wez coś na uspokojenie. tylko tyle mogę ci doradzic

    Dzięki, ale Twoja diagnoza jest mylna.

    > Nie. Raczej wiem, że na coś takiego by sobie nie pozwolił, bo byłby to
    > nie prawda.

    No i co w związku z tym, że Ty wiesz? A ja wiem, jak było naprawdę.
    Zresztą co to znaczy "nie pozwoliłby sobie"? Mógłby nagadać sto różnych
    głupot, a potem stwierdzić, że tego nie powiedział. Nie poniósłby żadnych
    konsekwencji prawnych. W najgorszym przypadku straciłby jedynie klienta.
    Faktycznie, straszne.

    > Nie po to są szkoleni, żeby mówić nieprawdę, tylko, żeby nie mówić prawdy
    > niewygodnej.

    Najwidoczniej ten jest niedoszkolony. Albo głupi. Zwłaszcza, że dopytywałem
    się dwa razy, jak to będzie funkcjonować.

    > I to jest prawda.
    > 1. Bank dostanie całą kasę z PZU. - true
    > Tylko, że "cała kasa" z PZU to nie będzie to co na polisie zostało
    > określone jako górna suma ubezpieczenia, a znacznie mniej, bo
    > proporcjonalnie do innych polis które masz.

    Ty to wiesz, ja to już teraz też wiem, a agent powiedział swoje i CMTZ?

    > 2. Otrzymasz całą kasę na pokrycie zaistniałej szkody. - true
    > Ale z wszystkich polis łącznie.

    Jak wyżej.

    > Agent nie powiedział niczego co jest nieprawdą. natomiast z tych słów nie
    > da się w żaden sposób wyciągnąć wniosku takiego jak napisałeś wyżej, że
    > bank dostanie całość i ty dostaniesz całość.

    Jeśli ktoś mówi, że polisy działają niezależnie i bank dostanie swoje
    ("swoje" w sensie całości, a nie części, jakbyś chciał znów interpretować
    to po swojemu), a ja swoje, to raczej trudno zrozumieć to inaczej. Agent
    dobrze wiedział, w jakim celu chcę podwójnie ubezpieczyć dom, bo mu to
    tłumaczyłem. Powinien był powiedzieć, że moje wnioskowanie jest błędne, bo
    tak to nie działa. Nie powiedział, a wręcz przeciwnie - potwierdził to, o
    czym mówiłem ja.
    No ale Ty oczywiście wiesz lepiej, więc pozostańmy przy swoich zdaniach.

    > Takie coś chciałeś usłyszeć, wiec wydawało ci się, że usłyszałeś.

    Jak wyżej.