  • Data: 2023-04-15 01:30:46
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > OK. Tylko tu właśnie w tym momencje robert się dziwi po co oszukane
    > oszołomy przychodzą na policję i robią im robotę. Tak tego słowa użył -
    > oszołomy.

    Część pewnie i oszołomy, choć może to nie za fortunne słowo. Jakby
    powiedział ilu tych "oszołomów" muszą przetwarzać na miesiąc to może
    łatwiej byłoby zrozumieć jego dylematy. Dla mnie "oszołom" to taki, jak
    w tym memie co wkleiem parę dni temu. Taka karyna, co od razu krzyczy,
    że ktoś jest oszustem bo coś nie poszło po jej myśli.

    > Po czym dla podkreślenia powagi swoich słów podał przykłady gdzie
    > ogółowi wydaje się że zaszło przestępstwo a oświecony kulson wie, że
    > żadnego przestępstwa tam nie ma. Te przykłady to usiłowanie oszustwa na
    > wnuczka i sprzedaż zboża technicznego do młynów na mąkę. Chwila w googlu

    Ja to tego tak nie odebrałem. Z tymi wnuczkami, to bardziej jako
    ciekawostkę. Zresztą sam przyznał, że nie rozumie takiej kwalifikacji,
    więc zgłoszenie pewnie by przyjął.

    > i są wyroki za usiłowanie oszustwa na wnuczka jak i śledztwo prokuratury
    > w zamościu w sprawie zboża. Należy dodać że tych co ich sprawa ze zbożem
    > niepokoiła nie nazywa tradycyjnie oszołomami a wprost odsyła do
    > psychiatry. Taki pocieszny kulson, co jak ktoś popełnia przestępstwo to
    > na chuju stanie żeby się nie dopatrzyć choćby przesłanek że zaszło, ale
    > jak widzi obywatela na rowerze to bez problemu znajdzie podstawę, żeby
    > sprawdzić czy nie ukrywa drugiego roweru w gaciach.

    :) Powtarzam Ci, patrzycie na Roberta jak na jakieś panoptikum, a tak z
    80% "dziwactw" to jest wzajemne niezrozumienie.
    Dedykują walczącym stronom :) https://youtu.be/_2sz_YwwwQ4

    > Więc nie - nie zgdzam się z robertem fundamentalnie i zastanawiam się
    > jak taki człowiek może być policjantem. Osoba roberta będącego poniekąd
    > elitą policji powoduje u mnie myśl, że z polską policją trzeba było
    > postąpić jak z gruzińską (tylko już za późno) a i ekmi darmozjadom
    > zabrać - co prawda trochę to wątpliwe prawnie ale jak kuba bogu tak bóg
    > fidelowi. No i robertowi się instyuacja odpowiedzialności zbiorowej
    > podoba więc czemu mamy mu się sprzeciwiać w jego własnej sprawie;)
    > Ogólnie osoba robrta to taki uniwersalny sasin - jak coś powie to zawsze
> [...]

    I Ty i Robert uogólniacie na podstawie allegro i podobnych więc w tym
    podwątku gracie (-liście) do jednej bramki.

    --
    Marcin