  • Data: 2023-04-15 02:22:08
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to tego tak nie odebrałem. Z tymi wnuczkami, to bardziej jako
    > ciekawostkę. Zresztą sam przyznał, że nie rozumie takiej kwalifikacji,
    > więc zgłoszenie pewnie by przyjął.

    Nooo... tyle że to on sobie wymyślił taką kwalifikację, że to nie jest
    (próba) oszustwo, że niby sądy to tak kwalifikują, co jest oczywiście
    bzdurą, a potem dzielnie z tą kwalifikacją walczył, że nie rozumie
    takiej błędnej kwalifikacji przez sąd...

    Ale Ci się nie dziwię, faktycznie można się pogubić w meandrach jego
    umysłu :)

    Pozdrawiam
    Piotr