  • Data: 2023-04-09 17:28:17
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2023 o 17:14, J.F pisze:

    > Sygnatur nie poda, bo nie było sprawy, skoro to nie przestępstwo.
    >
    > No chyba, ze była i sąd uniewinnił, albo umorzył.

    No właśnie - skoro taka jest "utrwalona linia orzecznictwa" to powinny
    się zachować wyroki ją ustalające. Z dotychczasowych doświadczeń z
    robertem stwierdzam, że jest jak zwykle robert pieprzy od rzeczy i
    prawdopodobnie jest dokładnie na odwrót. Na potwierdzenie tego wpisałem
    w google "wyrok w sprawie oszustwa na wnuczka" i niespodzianki nie ma.

    http://orzeczenia.wroclaw.so.gov.pl/content/$N/15502
    5000001506_III_K_000264_2017_Uz_2017-10-24_002

    "najzabawniejsze" w tej sytuacji jest zapewne to, że "
    kulosnom-robertom" wydaje się że to nie jest karane i zapewne takie
    sprawy upierdalają w zarodku, co w ich mniemaniu stanowi potwierdzenie
    że mają racją:(

    Powoli dochodzę do wniosku, że niestety jedyna metoda na policję to
    metoda gruzińska - żadne weryfikacje, tylko wywalić wszystkich i zacząć
    od nowa... No bo skoro robert jest elitą policji, to nic z tego już nie
    będzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!