  • Data: 2023-04-10 01:18:51
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo to, że sprawiasz wrażenie idioty,

    Na szczęście w twoim przypadku nie jest to wrażenie.

    > spróbuję Ci zwrócić uwagę, ze ja
    > akurat twierdzę, ze to oszustwo (usiłowanie),

    Masz rozdwojenie jaźni?
    Chwilę wcześniej twierdziłeś, że sądy uważają, że to nie jest
    przestępstwo (co oczywiście jest twoim urojeniem, jak zwykle) i dlatego
    tego nie ścigacie.

    Skoro uważasz, że to jest karalne usiłowanie, to twoim zasranym
    obowiązkiem jako policjanta jest to ścigać, a nie szukać wymówek żeby
    się opierdalać, "bo tego jest masa".

    > a w tej gałęzi wątku
    > akurat zupełnie nie o to chodzi,

    Serio?
    To o co chodzi?

    > co ja twierdze. Ale pewnie i tak nie
    > zroumiesz.

    Tu się akurat zgadzamy.
    Tylko potem nie płacz, że wam emki zabierają w ramach odpowiedzialności
    zbiorowej. Bardzo ciężko pracujesz na tej grupie dyskusyjnej na tę
    zbiorową odpowiedzialność. Mam nadzieję, że uczciwi koledzy kiedyś ci
    odpowiednio za to podziękują. O ile tacy jeszcze istnieją w twojej
    kulsońskiej formacji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr