  • Data: 2023-04-08 19:36:27
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2023 o 19:27, Shrek pisze:

    > No czasem wolno. A czasem to nie zabijanie a przekroczenie uprawnień.

    No właśnie - choć wiem chyba, do czego dążysz - to zasadniczo nie wolno
    zabijać. To może być po prostu niezamierzony wynik zgodnego z prawem
    działania.

    > To dlaczego w sprawie stachowiaka nie wszczeliście?

    My, to znaczy kto? Ja i mój królik nie wszczęliśmy, albowiem nic mi o
    tym nie było wiadomo, a dla niego liczy się tylko0 siano. Gdyby Ci o
    Policje chodziło, to pewnie z tego powodu, ze to śledztwo, więc wszczyna
    go prokurator. A na temat prokuratora, to nie będę się nawet wypowiadał,
    bo nie wiem, czy wszczął, czy nie i czym się kierował. Ufam, ze jeśli
    faktycznie nie wszczął, to miał ważne powody.

    --
    Robert Tomasik