  • Data: 2023-04-07 10:37:57
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2023 o 09:50, J.F pisze:
    > Ale pismakow, czy rzecznika prokuratury?

    Nie mam zielonego pojęcia. Równie dobrze może tam być coś, o czym nie
    mamy pojęcia i gdybyśmy wiedzieli, to również uznalibyśmy, że tak nalewy
    zarzut postawić. Tak zdroworozsądkowo w typowej sytuacji wydaje się, że
    to błąd.

    > A jakie są podstawy do postawienia zarzutu spowodowania wypadku
    > osobie, która nie kierowała?

    Też się dziwię, ale może jakieś są. Może złapał kierującemu kierownicę i
    przywalił w drzewo? Też nie wiem, czemu by miał to robić, ale pytasz,
    więc odpowiadam.

    > To moze teraz sa poddstawy do postawienia zarzutu osobie, która
    > stawiała zarzuty ?

    A potem idźmy na całość i postawmy zarzuty osobie, która postawiła
    zarzuty osobie, która postawiła zarzuty kierującemu :-)

    --
    Robert Tomasik