eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodwa etaty a informowanie pracodawcyRe: dwa etaty a informowanie pracodawcy
  • Data: 2008-08-29 21:33:12
    Temat: Re: dwa etaty a informowanie pracodawcy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:g99p2v$tc6$1@news2.ipartners.pl William <n...@m...mnie.pl>
    pisze:

    >>> Jestem zatrudniony u jednego pracodawcy na cały etat (umowa o pracę).
    >>> Być może niedługo zatrudni mnie na część etatu inny pracodawca (praca w
    >>> innych godzinach). Czy w myśl przepisów powinienem poinformować
    >>> obecnego pracodawcę że podejmę drugą pracę (też umowa o pracę)?
    >> Żartujesz?
    >> A co mu do tego? W myśl jakich przepisów?
    > Np. w myśl ustawy o policji albo o samorządzie terytorialnym albo o
    > służbie cywilnej. Trzeba mieć zgodę przełożonego
    Założyłem (być może błędnie), że mowa o osobie zatrudnionej na podst. KP.


    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1