  • Data: 2006-10-11 11:30:48
    Temat: Re: drugie LOGO dla firmy
    Od: "abak" <z...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:1160512919.576577.43850@b28g2000cwb.googlegroup
    s.com...
    Witam wszystkich na grupie.

    Mam pozornie blachy, ale dla mnie ciezki do rozgryzienia problem.

    Mianowicie:

    Mam firme z wlasnym logo. Od przyszlego miesiaca otwieram nowy
    dzial i chcialbym, zeby mial on swoje wlasne logo i nazwe (logo
    glówne nijak nie pasuje do nowego dzialu). Czy istnieje taka
    mozliwosc zeby jedna firma miala dwa loga i dwie nazwy??(czyli
    mniej wiecej Firma w firmie-lecz ze wspólna ksiegowoscia,
    nipem,regonem itd.) Jak tak to gdzie cos takiego trzeba zglosic??
    Wiem ze jest to dosc dziwne pytanie ale nie chce otwierac drugiej
    firmy :)

    Z góry bardzo dziekuje za odpowiedz,
    Pozdrawiam
    Daniel

    Zaden problem. Vide np Plus GSM. A chodzi o tzw trade mark. Mozesz go nawet
    na pieczatkach umieszczac pod warunkiem, ze umiescisz tam znaczek "TM".
    Jednakze pod tymi oznaczeniami powinny sie znajdowac "prawdziwe" dane z
    nazwa nawet w formie skróconej.