    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: drobne oszustwo
    Date: Thu, 12 Apr 2007 17:32:43 +0200

    Witam

    Piotr [trzykoty] napisał(a) :
    > Użytkownik <b...@g...pl> napisał
    >

    > Art. 286. KK § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza

    Otóż to: "w celu osiągnięcia korzyści".
    Jeżeli sprzedający powie, że: naprawdę chciałem mu wysłać, ale
    zapomniałem/nie miałem czasu/telefon nie działał/maile nie
    dochodziły. Nie będzie to już działaniem "w celu osiągnięcia
    korzyści". Przecież on nie miał na celu przywłaszczyć sobie tych
    pieniędzy. Fakt, że je ma, ale nie było to jego celem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!