  • Data: 2014-06-03 10:27:03
    Temat: Re: dozywocie czy kara smierci w Trojce
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.06.2014 09:56, n...@t...net.pl pisze:

    > Jeśli ci tu chodzi o kodowanie pisma w przeglądarce
    > to raczej nie ja go psuję.

    Psujesz. Gie-mail sobie nie radzi z kodowaniem..

    https://groups.google.com/forum...
    > Zmień to, bo twoja sygnaturka staje się śmieszna.

    Śmieszni są lamerzy, którzy nie potrafią korzystać z czytników
    usenetowych i syfią na grupach za pomocą tandetnych bramek webowych.

    [ciach]

    > Dotykasz istotnej sprawy.
    > W światowym sądownictwie ważniejsze są procedury
    > niż sprawiedliwość.

    Bo sądy muszą być obiektywne. A "sprawiedliwość" to taka trochę abstrakcja.
    [ciach]

    > No sam potwierdziłeś mój powyższy wywód - nie ważna sprawiedliwość
    > najważniejsze są procedury.
    > U nas podobno niedawno dokonano aresztowania mafii przestępczej
    > dokonującej nieliczonej ilości bezmyślnych egzekucji poprzedzonych
    > torturowaniem gdybyś był sędzią jaki dałbyś wyrok na tych typów,

    Dożywocie.

    > czy nadal sądzisz, że warto ich zostawić przy życiu

    Tak. Zawsze mogą kogoś jeszcze sypnąć. Plus nie chciałbym schodzić do
    ich poziomu.

    > aby nawet za kratami wprowadzali terror?

    A to już kwestia więziennictwa - w końcu powinni być tam pilnowani.

    > Według mnie - czapa!

    Tylko pod warunkiem, że po wykryciu pierwszego niezasłużenie zabitego
    sam dostałbyś automatycznie kulkę a cały twój majątek poszedłby do jego
    rodziny. Zgoda? Proste pytanie...