  • Data: 2012-01-06 19:41:49
    Temat: Re: dotyczy debetu w banku
    Od: rg <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Jan 2012 16:56:42 +0100, januszek napisał(a):

    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Bo najwazniejsze to uzycie wlasciwego narzedzia do wykonania takiego
    > zdania [...]

    Polecę małym offtopem, ale mnioe to nieco rozbawiło :)
    Właśnie podobnie miałem pisać. W sumie ciekawe ma wcześniejszy przedpiśca
    doświadczenia życiowe, tudzież neizbadane są zakręty jego mózgowej istoty
    szarej, skoro wg niego najbardziej efektywne do poszukiwania własnej dupy
    są satelity, radiolatarnie i psy :)
    No, z psami to może i trochę racji ma, ciekawe czy to jakaś ekstrapolacja
    własnych eksperymentów ;)