  • Data: 2007-06-11 14:04:17
    Temat: Re: dotacja na dzialnosc a kupno na umowe k/s
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisz proszę, jakie dokumenty masz na myśli (jakąś ustawę?), bo mamy w
    > klubie akurat dokładnie to samo pytanie ...
    > Także np. czy jest różnica pomiędzy dofinansowaniem, a dotacją i jeszcze
    > może darowizną?
    > Jak na razie tylko pomysł na to, żeby w tytule wpisać "na cele statutowe".
    > JaC

    Ja sie interesuje dotacja dla bezrobotnych na rozpoczecie dzialalnosci -
    musisz byc zarejestrowany jako bezrobotny, piszesz buisness plan , gdzie
    piszesz na co potrzebujesz kase, zatwierdzaja go albo nie i po rozpatrzeniu
    wniosku otwierasz dzialanosc i dostajesz kase na wyznaczone rzeczy.
    wiecej masz np tutaj:
    http://www.przepisnabiznes.pl/dzialalnosc-gospodarcz
    a/bezzwrotne-dotacje-na-rozpoczecie-dzialalnosci-gos
    poda.html

    jesli juz jest dzialalnosc - jest jeszcze cos jak pozyczka
    niskooprocentowana na okres do chyba 2 lat, dla osob mahjacych juz dzialnosc
    ale w wieku do 27lat. tyle doczytalem w urzedzie pracy.
    pierwsza opcja jest bezzwrotna jesli sie utrzymasz przez rok na rynku, do
    tego znizka na zus - placisz ponoc 270zl.
    pozdrawiam
    michal trych