  • Data: 2002-02-08 01:09:48
    Temat: Re: doręczenie [pilne]
    Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <Pine.LNX.4.44.0202060118070.1834-100000@localhost>
    Gwidon S. Naskrent napisal(a):

    > Jeśli wyjeżdżasz na miesiąc i wiesz że toczy się postępowania
    > administracyjne z Twoim udziałem, to rozsądnie jest ustanowić
    > pełnomocnika, któremu będzie się doręczać pisma zamiast Tobie.

    > Wcale nie - wystarczy tylko trochę pomyśleć.

    Chyba nad_interpretujesz.I to grubo.

    Odpowiadasz, jakbyś był strona urzędową.
    Skąd przypuszczenie, że wiem, jakie się toczy postępowanie.
    Nie wiem.
    I co wtedy?
    Jest pismo doręczone, czy nie?, po tym, jak sobie poleży 7 dni?
    Jeśli jest, dlaczego czytamy ogłoszenia w prasie,
    o poszukiwaniach spadkobierców, lub np.winnych pieniądze fiskusowi?
    --
    PozdrawiamZbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848