    From: blabla <b...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: domena tusk.pl
    Date: Tue, 26 Apr 2005 02:46:36 GMT

    Piotr VaGla Waglowski wrote:

    > Hillary Rodham Clinton v. Michele Dinoia a/k/a SZK.com
    > http://www.arb-forum.com/domains/decisions/414641.ht
    >
    > Jednak w tej sprawie kontrowersje wzbudza to, ze w USA jest wiecej osob
    > noszacych to imie i nazwisko. ...a decyzja jest.
    >
    > v.

    Gdzie idioto masz tutaj wyrok sadowy?

    Cytat "sedziego":

    "The undersigned certifies that he or she has acted independently
    and impartially and to the best of his or her knowledge has no known
    conflict in serving as Panelist in this proceeding.
    Tyrus R. Atkinson, Jr., as Panelist."

    "Ja sedzia oswiadczam ze jestem niezawisly"

    ROTFL

    Dalej:

    "On February 7, 2005, a Notification of Complaint and Commencement of
    Administrative Proceeding (the "Commencement Notification"), setting a
    deadline of February 28, 2005 by which Respondent could file a Response
    to the Complaint, was transmitted to Respondent via e-mail, post and
    fax,"...

    my ass.

    Doreczac emailem to moga papier toaletowy.

    Jedyne co powinna ta osoba zrobic to wytoczyc proces w sadzie i byloby
    po ptokach. A na dodatek pozwac tego idiote ktory oswiadcza o swojej
    "niezawislosci". Najpewniej zbankrutowalbby przed wyrokiem we wlasnej
    sprawie :-P

    To nie koniec:

    Complainant makes the following assertions:

    1. Respondent's <hillaryclinton.com> domain name is identical to
    Complainant's HILLARY CLINTON mark.

    I co z tego? Hillary jest osoba publiczna i tak jak Bush przegral sprawe
    o gwbush.com to przegralaby sprawe w sadzie.

    2. Respondent does not have any rights or legitimate interests in
    the <hillaryclinton.com> domain name.

    g.prawda Ma prawa bo kupila. Koniec sprawy (w normalnym sadzie).

    3. Respondent registered and used the <hillaryclinton.com> domain
    name in bad faith.

    g.prawda. W zlej woerze jest podszywanie sie pod Hillary. Krytyka nia
    nie jest.

    Tych spraw w sadach przez osoby publiczne bylo duzo i wszystkie
    przegrane po kolei. Wyjatkami sa naduzycia.
    http://chillingeffects.org/domain/

    Za duzo czytasz Vive